کدخوان پنل پیامک

با استفاده از کد خوان پنل پیامک شما میتوانید برای هر محصول یا کالا یک کد یکتا تعریف کنید تا جهت سفارش خرید و یا ارائه اطلاعات محصول و موارد دیگر در سامانه ثبت گردد.

 

برای مثال برخی از مجموعه ها که محصولات ارائه می دهند همراه محصول خود کد گارانتی به مشتری اعلام می کنند که مشتریان با ارسال کد گارانتی خود به سرشماره پیامکی خاصی از اصالت محصول مطمئن شوند .شرکت ها و اصناف با استفاده از این ماژول می توانند به مشتریانشان اطمینان لازم را ارائه دهند .

مراحل ایجاد کدخوان در پنل پیامک به شرح زیر میباشد:

بعد از این که وارد پنل اس ام اس شدید، ابتدا از منوی امکانات پیشرفته /کد خوان/دکمه جدید… اقدام به ساخت کد خوان جدید نمایید. ابتدا میبایست در ماژول کد خوان، کدهای مورد نظر (مربوط به کالا یا ….) که به مخاطبین از قبل اطلاع رسانی کرده اید را از طریق فایل اکسل بارگذاری نمایید (توجه داشته باشید امکان بارگذاری فایل اکسل کدها، پس از ساخت کدخوان جدید به وجود می آید.) سپس یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت داشته باشد) جهت دریافت کدها از مخاطبین، انتخاب و در قسمت ”دریافت از” وارد نمایید. در صورتی که هر کدام از مخاطبین کد مربوطه را ارسال کند، ماژول کد خوان متن مشخص شده را ارسال و شماره موبایل مخاطب را در کنار کد مربوطه در سیستم ذخیره می کند (میتوانید این لیست را از طریق دکمه مشاهده کدها مشاهده نمایید.)

 

همچنین گزینه قرعه کشی نیز در کنار کدخوانِ ایجاد شده وجود دارد که میتوانید بین کسانی که ارسال پیامک کد محصول داشته اند قرعه کشی را انجام دهید.

 

استفاده از ماژول کدخوان پنل پیامک علاوه بر بهبود ارتباط با مشتری به بهبود هر چه بیشتر تجربه مشتری (CUSTOMER EXPERIENCE) کمک میکند.

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.