منشی عضویت پیامکی

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دریافت شماره مخاطبین و ثبت آنها تا چه حد برای کسب و کارها اهمیت دارد؟ مسیری که یک مشتری از آگاهی از یک برند تا مرحله تماس تلفنی یا کلیک در وبسایت یک کسب و کار طی میکند که اصطلاحا به آن سفر مشتری نیز گفته میشود، مسیری طولانی است و همچنین برای صاحب کسب و کار شامل هزینه زیادی میشود، پس ثبت مشخصات مشتری که این مسیر را طی کرده بسیار با اهمیت است، حالا تصور کنید این کار به صورت خودکار انجام شود!!!

 

با استفاده از ماژول منشی عضویت، شما یک منشی پیامکی دارید که کار دریافت و ثبت اطلاعات مشتریان را به سادگی برای شما انجام میدهد و اجازه نمیدهد حتی یک مشتری را از دست بدهید. با استفاده از منشی عضویت پیامکی، دیگر به دریافت و ذخیره مشخصات مشتریان فکر نکنید.

مراحل ایجاد منشی پیامکی:

پس از وارد شدن در پنل پیامک، به منوی امکانات پیشرفته مراجعه کنید و زیر منوی منشی عضویت را انخاب کنید.

   * در مرحله اول برروی گزینه +جدید کلیک نماییددر کادر باز شده عنوان منشی عضویت را درج کنید.

   * در بخش “دریافت از” شماره اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید.

   * سپس دفترچه تلفنی که قصد دارید مخاطبتان در آن عضو شود انتخاب کنید.

   * در قسمت “کلمه کلیدی عضویت” کلمه یا عددی که مخاطب شما با ارسال آن به پنل عضو دفترچه تلفن می شود انتخاب نمایید.

   * اگر میخواهید پس از عضویت پیامکی برای کاربر ارسال گردد در بخش “متن پیام پاسخ عضویت”  پیامک مورد نظرتان را تایپ کنید.

   * مخاطبانتان جهت لغو عضویت در پنل کافیست کلمه یا عددی را که در قسمت “کلمه کلیدی لغو عضویت” متنی را وارد کرده باشید پس از لغو عضویت پیامک مورد نظر برای کاربر ارسال می گردد.

   * اگر شخصی که عضو دفترچه تلفن شماست مجدد درخواست عضویت ارسال کند پیام  “متن تکرار” برای وی ارسال می گردد.

   * اگر میخواهید شماره ها با نام در دفترچه تلفن ذخیره شود باید قسمت “ذخیره با نام” را فعال کنید و مخاطبانتان جهت عضویت پس از کلمه کلیدی نام خود را وارد کنند.

به طور مثال: ( اگر کلمه کلیدی عدد ۱ باشد) ۱ محسن احمدی در صورتی که تمایل دارید خصوصیات بیشتری که در دفترچه تلفن ایجاد کرده اید را از کاربر دریافت کنید و در دفترچه تلفن ذخیره نمایید کافیست قسمت خصوصیات بیشتر را فعال کنید و سپس حرف جداکننده را مشخص نمایید. به طور مثال: ۱ نام و نام خانوادگی – نام پدر – کد ملی ۱ محسن محمدی _ علی – ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ ( در مثال فوق ۱ کلمه کلیدی است و خط تیره (-) حرف جداکننده می باشد ).

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.