نوبت دهی پیامکی

در مطب ها و دفاتری که مراجعه کنندگان حضوری دارند، همیشه یک دغدغه در رابطه با نوبت دهی پیامکی وجود دارد.این امر همیشه زمان بر و پر هزینه بوده و با توجه به این که همیشه احتمال خطای انسانی وجود دارد، احتمال نارضایتی از سمت مراجعه کنندگان نیز وجود دارد.

ماژول نوبت دهی خودکار به راحتی این مشکل را برای کسانی که از پنل پیامک استفاده میکنند حل کرده و از بروز اشتباه و نارضایتی مشتریان جلوگیری میکند. 

روش ایجاد ماژول نوبت دهی پیامکی:

برای ایجاد ماژول نوبت دهی ابتدا باید در پنل پیامکی خود لاگین کنید سپس، از منوی سمت راست پنل پیامک، گزینه امکانات پیشرفته، سپس نوبت دهی را انتخاب کنید، سپس گزینه جدید را انتخاب نمایید. دراین مرحله باید یک کلمه کلیدی برای افرادی که میخواهند نوبت را دریافت کنند تعریف کنید، بقیه مراحل نیز بسیار ساده است فقط کافی است مدت زمان هر ویزیت و ساعت شروع و پایان آن را تعیین کنید.

پیشوند شماره نوبت نیز برای دسته بندی نوبت های مختلف است (برای مثال میتوانید در یک ساختمان پزشکان نوبت های یک پزشک را با پیشوند a و پزشک دیگر را با پیشوند b مشخص کنید).

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.