پیامک یادآوری اقساط

امروزه با توجه به بالا رفتن آمار افرادی که به خرید یا پرداخت های قسطی تمایل دارند رو به افزایش است، پس مطمئنا احتیاج به زیرساخت منسجم تر برای شرکت هایی که خدمات یا محصولات قسطی ارائه میدهند، تبدیل به یک امر واجب شده است. ارگان هایی که بیشترین استفاده را از شرایط اقساط دارند، ارگان هایی مانند بانک ها و شرکت های بیمه هستند، اما این امکان برای کسب و کارهای بسیاری امروزه فراهم شده است. یادآوری اقساط با پنل پیامک یکی از ویژگی های کاربردی در پنل پیامک کاپنل است که کمک میکند فراموشی تاریخ اقساط به صفر برسد و کسب و کارها آسودگی خاطر در جهت پرداخت اقساط مشتریان خود داشته باشند.

فروشگاه های لوازم خانگی، موبایل فروشی ها، تجهیزات کامپیوتری و هر کسب و کاری که امروزه برای آسودگی مشتریان خود و افزایش فروش، شرایط فروش اقساطی را به مدل درآمدی خود اضافه کرده است، همگی یک نگرانی مشترک دارند و آن فراموش شدن تاریخ اقساط و عدم پرداخت آن است! امروز میخواهیم تنها روش مرتفع کننده این نگرانی را به شما معرفی کنیم و مطمئن هستیم که از شنیدن آن بسیار خوشحال خواهید شد!

حتما تجربه عدم اطلاع از کلاس، پرواز یا تاریخی را دارید که در شبکه اجتماعی اطلاع رسانی شده باشد، در این مواقع تنها چیزی که بسیار شنیده میشود این است که ای کاش این خبر را با پیامک اطلاع رسانی میکردید! این یعنی امکان دیده نشدن پیامک توسط افراد تقریبا صفر است! پس تا اینجا هم نظریم که هیچ راهی مطمئن تر از پیامک برای یادآوری پرداخت اقساط وجود ندارد، اما چطور باید به تعداد مشتریان زیاد، با تاریخ های اقساط متفاوت بدون دردسر پیامک ارسال کرد و یادآوری کرد؟! با ارسال پیامک خودکار از طریق پنل پیامک!

ارسال پیامک خودکار با یادآوری پرداخت اقساط

با توجه به تعدد مشتریان در این سازمان ها، یادآوری موعد قسط به صورت تلفنی و یا حتی ارسال پیامک به صورت دستی و تکی وجود ندارد و این یادآوری ها، حتما باید به صورت ارسال پیامک خودکار انجام شود.
ارسال پیامک یادآوری اقساط به سادگی از طریق پنل پیامک انجام میشود، فقط کافی است برای یک بار نام مخاطبین هدف را به همراه تاریخ شروع و پایان قسط ها مشخص کنید. پنل پیامک به صورت کاملا خودکار ارسال پیامک های یادآوری اقساط را انجام میدهد.

مراحل ایجاد ماژول اقساط:

1. پس از وارد شدن به پنل پیامک از منوی سمت راست گزینه امکانات پیشرفته، سپس گزینه اقساط را انتخاب کنید.

2. سپس گزینه جدید را انتخاب نموده و دفترچه تلفن مورد نظر را که میخواهید ارسال پیامک اقساط به شماره های آن ارسال شود را انتخاب کنید.

3. سپس شماره خطی که میخواهید ارسال را از آن انجام دهید انتخاب نمایید.

4. در مرحله بعد میبایست مشخص کنید که چند روز قبل از تاریخ ثبت شده در دفترچه تلفن ارسال انجام شود.

5. گزینه ” ارسال متوالی” برای این منظور است که تا روز موعد قسط، هر روز یک پیامک یادآوری قسط ارسال شود.

6. گزینه های “پیشوند و “نام” را میتوانید در صورت تمایل به ارسال پیشوند و نام، انتخاب کنید.

7. در مرحله بعد متن پیام را وارد کنید.

8. سپس ساعت ارسال را مشخص کنید.

9. در مرحله آخر نیز میتوانید نوع قسط را به صورت ماهانه یا سالانه انتخاب نمایید.

10. سپس دکمه ثبت را بزنید تا ماژول یادآوری اقساط ثبت شود.

ارسال خودکار پیامک های دوره ای با پنل پیامک

به طور کلی در پنل پیامک کاپنل، قابلیت هایی برای تنظیم پیامک های دوره ای وجود دارد که امکان تنظیم زمان اقساط یکی از آن قابلیت ها به شمار میرود. مثلا ارسال پیامک تبریک تولد به کارمندان یا مشتریان یکی از تکنیک های برقراری ارتباط موثر است که در اکثر کسب و کارهای حرفه ای از آن استفاده میکنند. برای استفاده از این امکان هم در پنل کاپنل مسیری آسان در نظر گرفته شده، شما میتوانید همان اولین باری که اطلاعات مشتری خود را در پنل وارد میکنید، تاریخ تولد یا سالگرد ازدواج و یا روز اضافه شدن به مجموعه را ذخیره کنید و تنظیم کنید که هر سال در آن تاریخ پیامکی برای آن فرد ارسال شود. به همین سادگی میتوانید یک اقدام موثر و بسیار کم هزینه در جهت حال خوب و وفاداری مشتریان خود انجام دهید.

در آخر به شما پیشنهاد میکنیم که از تخفیفی که برای خرید پنل پیامک در این صفحه قرار داده شده استفاده کنید و اگر تا به امروز کسب و کار خود را مجهز به ابزار پیامک نکرده اید، حتی یک روز هم درنگ نکنید! امروزه کمتر کسب و کاری را خواهید دید که از پنل پیامکی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده نکرده باشد. استفاده از ماژول پیامکی اقساط یکی از صدها امکان کاربردی پنل پیامکی است که کمک میکند مشتریان شما ارتباطی بسیار نزدیک با شما داشته باشند و هیچوقت کسب و کار شما را فراموش نکنند.

برای ثبت نام سریع کافیست شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. همچنین میتوانید از قسمت “ثبت نام” پنل اقدام کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۵۴۹۶۸۰۰۰ تماس حاصل کنید.

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.