پاسخگوی خودکار پیامکی

تصور کنید برای جذب مشتریان جدید اقدام به راه اندازی یک کمپین تبلیغات پیامکی کردید و تعداد زیادی از افراد را به عنوان جامعه هدف قرار داده اید، مطمانا تماس های تلفنی زیادی به سمت شما سرازیر میشود و ممکن است حتی با تلاش بسیار زیاد در پاسخگویی تلفنی تعدادی از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. در این گونه مواقع پاسخگوی خودکار پیامکی مشکل را به صورت کامل حل میکند و پاسخ مورد نظر را از طریق پیامک به مشتریان ارسال میکند.

 

با استفاده از این امکان مخاطبان شما میتوانند با ارسال یک کلمه کلیدی از اطلاعاتی مختصر و مفید در مورد محصول و خدمات شما بهره مند گردند. در بخش “دریافت از” شماره ای اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید. در قسمت “ارسال از” نیز شماره ای را که میخواهید از آن پیامی در جواب پیام مخاطب ارسال گردد، انتخاب نمایید.

 

مخاطبان شما میتوانند از محصولات شما، فروش های ویژه و … با ارسال یک پیام کوتاه اطلاع مفیدی کسب کنند. مثلا کلمه کلیدی “۱” را قید کرده و در بخش “متن پیام پاسخ”لیست محصولات خود را ثبت میکنید. همچنین به جز این روش میتوانید از قسمت فایل، browse را انتخاب کرده و فایل اکسل محصولات خود را بارگزاری نمایید. به این نحو که در ستون A  کلمات کلیدی و در ستون B توضیحات و متون مورد نظر خود را ثبت میکنید. پس از ایجاد پاسخگوی خودکار مخاطب شما میتواند با ارسال عدد ۱ لیست آخرین محصولات شما را دریافت کند و با ارسال نام سازنده، لیست محصولات موجود آن برند را دریافت کند. 

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.