ارسال کد هدیه پیامکی

هدیه گرفتن همیشه برای همه افراد در هر سن وسال و هر موقعیتی باعث ایجاد حس خوشایند و احساس ارزشمند بودن است. مطمئنا هر فردی از گرفتن هدیه به وجد میاید و تا مدت زمان زیادی این حس خوب در او باقی میماند. هدف ما نیز ایجاد حس خوب و ماندگار در مشتریان است، اما چطور میتوانیم از این موقعیت برای ایجاد حس مطلوب در مشتریان استفاده کنیم؟

 

همانطور که میدانید,

ارسال کد هدیه از طریق پنل پیامکی

نه تنها یک بزار تبلیغات تاثیر گذار و هدفمند است ،بلکه یک پلتفرم پایه برای ارتباط با مشتریان نیز هست، با توجه به این قابلیت میتوانید از طریق ارسال کد هدیه حس خوشنودی ماندگار برای مشتریان ایجاد کنید. تصور کنید مشتری یک برند خاص هستید و در یک ایونت خاص که برند محبوب شما برگزار کرده است یک هدیه جذاب دریافت میکنید، چقدر حس مثبت از این هدیه دریافت میکنید و تا چه زمانی این موضوع در ذهن شما باقی میماند؟ مهم نیست که ارزش مادی هدیه چقدر باشد، مساله اصلی ایجاد ارزش برای مشتری است که توسط صاحب برند ایجاد میشود. 

فعال سازی ارسال کد هدیه:

با استفاده از این امکان مخاطبان شما میتوانند با ارسال کلمه ای خاص (این کلمه کلیدی از قبل توسط شما تعیین میشود ) ، اطلاعاتی مثل شارژ ، کد هدیه و… دریافت کنند.

   * ابتدا می بایست یک فایل اکسل که حاوی کدهای هدیه است برای خود ایجاد کنید ، به این صورت که کدهای تعریف شده را به ترتیب از بالا به پایین در یک ستون اکسل وارد کنید.

   * در قسمت “دریافت از” شماره خط دریافت کننده پیام از مخاطبین باید وارد شود.

   * در قسمت “ارسال از” نیز میبایست شماره ای که توسط آن کد هدیه ارسال میشود قرار بگیرد.

   * در قسمت “کلمات کلیدی” ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را ثبت کنید.

   * متن پیام پاسخ : متنی که در این قسمت وارد میکنید ، در پاسخ مخاطبان برایشان ارسال میشود.

   * برای نمایش متن هر ستون از فایل اکسل ( در مرحله بعد باید این فایل را بارگزاری کنید) از فرمت [x] در متن استفاده کنید، ( x نام ستون است)

مثال: شماره کارت هدیه شما [A] می باشد(اگر کدها را در ستون A اکسل وارد کرده اید). در این پیام تمامی کدهای ستون A به ترتیب از بالا برای افراد ارسال می شود.

   * متن پیام در صورت تکرار : در صورتی که مخاطبی پیام تکراری ارسال نماید ، متنی که در این قسمت وارد میکنید به آنها ارسال خواهد شد.

   * متن پیام در صورت عدم وجود: در صورتیکه هدایا و یا کدهای داخل اکسل به اتمام برسد، متنی که در این قسمت وارد می کنید به آنها ارسال خواهد شد.

   * در کادر “وضعیت” میبایست یکی از حالت های موجود را مشخص کنید. و در انتها دکمه “فعال” را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.

بعد از این مرحله یک “لیست هدایا” برای شما ایجاد میشود که با زدن گزینه “مشاهده” کنار هرکدام میتوانید فایل اکسل خود را آپلود کنید ( توجه کنید که حتما فایل اکسل باید با فرمت CSV ذخیره شده باشد)

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.