انتقادات و پیشنهادات پیامکی

یکی از دغدغه های بزرگ کسب و کارها اطلاع داشتن از مواردی است که ازنظر مشتریان آنها یک مشکل به نظر میاید و ممکن است باعث نارضایتی آنها و روانه شدن به سمت رقبا شود. فقط مشکلات و انتقادات نیست که برای صاحبین کسب و کار مهم است، مساله مهم دیگر پیشنهاداتی است که مشتریان هنگام کار در نظر دارند و در بسیاری از مواقع این پیشنهادات منجر به تغییرات اساسی در کار شده و کمک بسزایی در سرعت بخشیدن به بهبود خدمات و فروش محصولات داشته است.

اطلاع از این موارد برای بیزینس هایی که از ابزارهای بروز استفاده نمیکنند کار بسیار سخت و پر هزینه ای است، اما بیزینس هایی که از ابزارهایی مانند ایمیل سازمانی، شبکه های اجتماعی و … استفاده میکنند بسیار ساده تر است، اما ساده ترین روش استفاده از یک ابزار کاربردی و ساده تر به نام انتقادات و پیشنهادات پیامکی است.

انتقادات و پیشنهادات پیامکی در پنل پیامکی ما نیز مورد استفاده قرار میگیرد و برخی از آپدیت ها در امکانات پنل برگرفته از انتقادات و پیشنهادات کاربران پنل بوده که اتفاقا بسیار هم تاثیر گذار بوده است. استقبال از پیشنهادات و رسیدگی و مرتفع کردن انتقادات اعلام شده از سوی مشتریان نه تنها به بهبود وضعیت یک بیزینس کمک میکند همچنین به مشتریان احساس ارزشمند بودن را به طور کامل منتقل میکند و همین امر باعث افزایش تعداد مشتریان وفادار یک کسب و کار میگردد. 

نکاتی در مورد فعال کردن انتقادات و پیشنهادات پیامکی:

برای دریافت انتقادات و پیشنهادات از مخاطبین خود، از قبل باید روش ارسال را به آنها اطلاع رسانی نمایید. 

روش ارسال باید به شکل زیر باشد :

کلید واژه – متن انتقادی یا پیشنهادی (کلیدواژه را به دلخواه میتوانید انتخاب کنید)…

درصورتیکه “انتقاد و پیشنهاد” را به عنوان کلید واژه انتخاب کرده اید، روش ارسال از سمت مخاطب شما به صورت زیر خواهد بود (این روش ارسال باید از طریق شما به مخاطبینتان اطلاع رسانی گردد) :

انتقاد و پیشنهاد – کیفیت پنل شما مطلوب است.

مراحل فعال سازی:

جهت استفاده از بخش انتقادات وپیشنهادات ابتدا از قسمت “امکانات پیشرفته”، “صندوق انتقادات وپیشنهادات”، گزینه “جدید” را انتخاب کنید.

   در قسمت “عنوان” یک عبارت به دلخواه قرار دهید.

   در قسمت “دریافت از ” یک خط اختصاصی (خطی که قابلیت دریافت دارد) را از کادر باز شده انتخاب نمایید.

   در قسمت “ارسال از” شماره خطی که میخواهید پاسخ پیش فرضتان از طریق آن ارسال شود را انتخاب نمایید.

   در قسمت “کلمات کلیدی” کلمه کلیدی مورد نظر خود را کنار هم در یک سطر وارد نمایید (کلمه کلیدی انتخابی می تواند شامل عدد نیز باشد)

همه ی انتقادات و پیشنهاداتی که دریافت خواهید کرد ، به شماره ای که در قسمت “شماره مدیر بخش” وارد میکنید نیز ارسال خواهد شد و مدیر بخش میتواند با قرار دادن شماره خود از همه ی پیام های دریافتی مطلع گردد.

در قسمت “متن پاسخ” میتوانید پیام پیش فرض خود را وارد نمایید، این پیام برای مخاطبینی که انتقادات و پیشنهاداتشان را دریافت کرده اید به صورت خودکار ارسال خواهد شد ( توجه کنید که در صورت خالی بودن این قسمت هیچ پیامی در پاسخ برای مخاطبینتان ارسال نمیشود.)

در انتها وضعیت “فعال” را انتخاب کنید و دکمه ثبت را بزنید.

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.