ارسال پیامک تبریک و اخطاریه

در روزهایی که شما برای یادآوری بسیاری از وقایع به مخاطبین نیاز به انواع و اقسام یادآوری کننده ها دارید ، میتوانید به راحتی این مسئولیت را به پنل پیامکی خود واگذار کنید تا سالروز تولد ، سالروز ازدواج و تاریخ های مهم دیگر در بین دوستان و همکاران شما را به طور خودکار به انها تبریک بگویید و یا اطلاع دهد.

پیامک تبریکات و اخطاریه

برای ایجاد ماژول ارسال پیامک تبریک و اخطاریه میبایست ابتدا در پنل پیامک خود لاگین کنید و از منوی امکانات پیشرفته، گزینه اخطاریه و تبریکات را انتخاب کنید. 

فیلد ها در این بخش بر اساس “خصوصیات بیشتر” دفترچه تلفن مورد نظر نمایش داده شده است. شماره ای که با آن پیامک ارسال می شود را در قسمت “شماره” واد کنید. در قسمت “زمان ارسال” نوع مقایسه تاریخ توسط سیستم را تعیین نمایید:دقیقا مطابق با تاریخ : اگر این گزینه را انتخاب کنید تاریخ اخطاریه حساس به روز، ماه ، سال خواهد شد و فقط یکبار برای مخاطب در روز تعیین شده پیامک ارسال میگردد. مثال : ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ سالانه: با انتخاب این گزینه تاریخ اخطاریه به روز و ماه حساس میگردد و پیامک مورد نظر به صورت سالیانه برای مخاطب ارسال می گردد. مثلا هرسال/ ۰۷/۰۸ ماهانه: با انتخاب این گزینه تاریخ اخطاریه تنها حساس به روز می شود و پیامک مورد نظر به صورت ماهانه برای مخاطب ارسال می گردد. مثلا:روز هشتم هرماه اگر میخواهید چند روز قبل از تاریخ موعد پیامک برای فرد ارسال شود کافیست تعداد روز موردنظر را در بخش “چند روز قبل؟ ” وارد نمایید ، اگر میخواهید پیامک در همان تاریخ موعد برای فرد برای فرد ارسال گردد تعداد روز را “۰” قرار دهید.

در صورتی که گزینه “ارسال متوالی” را فعال نمایید تا روز مشخص شده هر روز یک یک پیام اخطار برای شخص ارسال می شود. به طور مثال ۷ روز مانده به به سالروز تولد شما … برای استفاده از تعداد روز های باقیمانده کافیست در متن پیام {R} را قرار دهید. و در نهایت متن پیام و ساعت ارسال را در این بخش تعیین نمایید و بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

راهنمای تصویری

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.