کاربرد پنل پیامکی در مراکز آموزشی

کاربرد پیامک در مراکز آموزشی

آخرین نوشته ها :

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

خط خدماتی چیست؟

با استفاده از این قابلیت کاپنل، میتوانید به همه مخاطبانتان ، حتی کسانی که تبلیغاتشان بسته است، پیام اطلاع رسانی ارسال کنید.

ادامه مطلب »

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

کاربرد های پنل پیامکی کاپنل در مدیریت بهتر مراکز آموزشی، دانشگاه ها، مدارس و دیگر مراکز مشابه چیست؟

در این مقاله تجربه یکی از مراکز آموزشی، از استفاده از  پنل پیامکی کاپنل را برایتان آورده ایم.

امیدواریم تجربه های ایشان برای شما در استفاده از پنل پیامک انبوه برای مرکز آموزشی مفید باشد.

کاربرد پنل پیامکی در مراکز آموزشی

گفتگو با آقای اکبری، مسئول محترم مراکز آموزشی یاس

محمد اکبری مطلق، مسئول محترم مرکز آموزشی یاس از تجربیات خودشان میگویند:

مثل همیشه اردیبهشت 94 شروع دغدغه های ما برای نحوه اطلاع رسانی برنامه های مرکز به مخاطبان بود.

تماس های والدین برای اطلاع رسانی از برنامه های کلاسی دانش آموزان، تمام وقتم رو گرفته بود.

یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام نظرم را جلب کرد: مدیریت همه کارهای اطلاع رسانی شما با پنل پیامکی کاپنل؟!

یعنی چقدر احتمال داشت کاپنل فشارهای اطلاع رسانی من رو کم بکنه؟

شروع استفاده

مذاکره من با کاپنل شروع شد. همون روز نسخه سه روزه آزمایشی کاپنل رو فعال کردم ، یکی از همکاران ما دید خوبی به خرید سامانه نداشت، به بنده میگفت آقای اکبری، به جای دادن هزینه برای خرید این سامانه ها، میتونیم پول بدیم برامون پیامک بفرستن، هزینه جدا نمیدیم اینجوری!

نکته جالبی بود! اصلا چرا باید پول میدادیم برای سامانه؟ 

همون لحظه از پشتیبانی آنلاین کاپنل سوال کردم،  جواب خوبی گرفتم که همکارم هم قانع شد. وقتی به من در مورد کاربرد های پنل پیامکی گفتند متوجه شدم کار های بسیار زیاد از جمله موارد زیر را می توانیم انجام دهیم و به قول خودشان، پنل پیامک فقط یک ارسال پیامک انبوه ساده نیست:

  1.  متوجه میشویم به چند درصد از کسانی که قرار بوده پیام رو بگیرند پیام مون تحویل شده است.
  2. وقتی پنل متعلق به خودمان هست، هزینه پیام هایی که تحویل نشده است، به حساب خودمان در پنل برگشت میکند.
  3. امکانات پیشرفته کاپنل میتونه مهم ترین دلیل برای پرداخت هزینه باشه.

امکانات مورد انتظار

امکانات پیشرفته کاپنل؟

اصلا همون چیزی بود که ما قرار بود بخاطرش سامانه بگیریم.

قرار بود مسئولیت اطلاع رسانی های خودمون رو به کاپنل واگذار کنیم.

حالا بعد از چهار سال نتیجه این کار به این صورت هست:

  • شماره اختصاصی، پل ارتباطی ما ، دانش آموزان و والدین: در ابتدای کار شماره رایگان 14 رقمی کاپنل رو استفاده میکردیم. البته 2 سال هست که شماره 8 رقمی خودمون رو خریداری کرده ایم که حفظ کردنش خیلی راحت تره. انتقادات، پیشنهادات و نظرات مختلف دانش آموزان و والدین بصورت مستقیم توسط من بررسی میشن.
  • منشی عضویت و دریافت شماره متقاضیان:  هر شخصی که فکر میکنه ممکنه روزی خودش یا اطرافیانش به کلاسهای ما نیاز داشته باشه، میتونه عدد 333 رو به شماره اختصاصی کاپنل ما بفرسته، اطلاع رسانی های لازم رو به لیست متقاضیانی که منشی عضویت  کاپنل بصورت خودکار با دریافت عدد 333 برامون تهیه کرده انجام میدیم.
  • برنامه کلاسی خودکارقبل از کاپنل، همواره روی میز من و همکارانم تعداد زیادی برنامه کلاسی کاغذی وجود داشت، کاری که اکنون کرده ایم استفاده از پاسخگوی خودکار سامانه هست. متقاضیان ما عنوان کلاس مربوطه را به شماره اختصاصی میفرستند و سامانه بصورت خودکار در جواب ساعات تشکیل کلاس ها رو در جواب میفرسته.
  • دسته بندی متقاضیان در صورت تشکیل کلاسهای فوق العاده که استاد خاصی رو دعوت کردیم، بجای ارسال پیام عمومی، میتونیم فقط به علاقه مندان اون رشته خاص پیام اطلاع رسانی بفرستیم و مطمئن باشیم پیام مون چون اطلاع رسانی هست حتما به دست مخاطب میرسه.
  • ارسال پیام به شماره های مسدود: با خطوط خدماتی رایگان کاپنل، پیام ما حتی به اولیا و دانش آموزانی که دریافت پیام تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند (بلک لیست) هم میرسد.
  • برگزاری مسابقه و نظرسنجی
  • ارسال نمرات به اولیا : این ارتباط پیامکی دو طرفه است و ضمن اینکه اولیا را از وضعیت تحصیلی دانش آموزان مطلع میکند، نظرات ایشان را هم دریافت میکنیم.
  • درج نام اولیا در متن پیام: با استفاده از قابلیت کلمات کلیدی، دیگر دعوتنامه های سنتی و فیزیکی ارسالی به اولیا را حذف کردیم. حالا یک پیام با نام ولی ارسال میکنیم. هم مطمئن هستیم حتما به مقصد میرسد 🙂 و هم کمتر هزینه میکنیم.
  • ارسال پیام خودکار: شهریه برخی از دوره ها و کلاس ها را قسط بندی میکنیم و لازم است اولیا از فرارسیدن پرداخت شهریه آگاه شوند. پنل پیامک کاپنل به خوبی این کار را بر عهده گرفته است و واقعا تماس های ما را کم کرده است.

امیدواریم تجربیات آقای اکبری مطلق توانسته باشد الهام گر شما برای مدیریت بهتر مراکز آموزشی با استفاده از پنل پیام کوتاه کاپنل باشد. در صورت وجود هرگونه سوال پشتیبان آنلاین و تلفنی کاپنل در خدمت شماست.

 کد تخفیف 20 درصدی ویژه مراکز آموزشی:  school
(فعالسازی در کمتر از 5 دقیقه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب کاپنل :

پیامک تسلیت محرم کاپنل

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

لینک کوتاه این صفحه:

https://kpanel.ir/?p=2463

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.