دفترچه تلفن پیامکی

دفترچه تلفن سامانه پیامک امکانی است که میتوانید به وسیله آن لیست مشتریان خود را هم به صورت دستی و هم در قالب یک فایل اکسل در پنل اس ام اس آپلود نموده و جهت ارسال پیامک از این لیست استفاده کنید. دفترچه تلفن امکان تفکیک مشتریان به دسته بندیهای مختلف را ایجاد میکند و به شما این امکان را میدهد تا ارسال پیامک را در گروه های مختلف با مناسبت ها و عناوین مختلف به شماره های موجود انجام دهید.

دفترچه تلفن پیامکی چه مزایایی در ارتباط با مشتریان دارد؟

جهت بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان نیاز است که در موقعیت های مختلف پیامک هایی در عناوین مختلف ارسال شود. برای مثال پیامک های مناسبتی، مانند تبریک و اخطاریه یا پیامک های اطلاع رسانی مانند یادآوری موعد اقساط مواردی هستند که با استفاده از دفترچه تلفن پیامکی امکان ارسال دارند. در بعضی مواقع جهت ایجاد جذابیت برای مشتریان نیاز است تا از گیمیفیکیشن استفاده شود که در این مواقع میتوان از ارسال پیامک جهت برگزاری مسابقه و نظرسنجی به همراه قرعه کشی، انتقادات و پیشنهادات و یا هدایا استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گیمیفیکیشن کلیک کنید. در دفترچه تلفن پیامکی امکان ثبت پیشوند و پسوند های مختلف مانند “جناب آقای “، “سرکار خانم” و … وجود دارد، همچنین میتوانید برای هر یک از شماره هایی که به دفترچه تلفن اضافه میکنید تاریخ تولد، تاریخ سررسید قسط و یا هر نوع تاریخ دیگری را اضافه کنید. با استفاد از امکانات دفترچه تلفن در سامانه پیامک به راحتی امکان ارتباط با مشتریان فراهم میشود و حتی میتوانید با استفاده از ماژول هدایا برای مشتریانتان کد هدیه ارسال کنید تا احساس ارزشمند بودن را در مشتریان ایجاد کنید. اما مزایای استفاده از دفترچه تلفن به همین جا ختم نمیشود، کسب و کارها و ارگان هایی که مخاطبان زیادی دارند نمیتوانند برای هر اطلاع رسانی به شماره های مشتریان یا کارمندانشان به صورت جداگانه پیامک ارسال کنند. فقط کافی است یک دفترچه تلفن ایجاد کنند و در زمان های خاص یک متن را برای تمامی شماره های داخل دفترچه ارسال کنند.

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.