ارسال پیامک با کلمه کلیدی

برای ایجاد ارتباط قوی تر با مشتریان یک ابزار حیاتی است. تصور کنید یک دفتر بیمه

که صدها مشتری و مراجعه کننده دارند، تصمیم به اطلاع رسانی در مورد یک موضوع مهم به مخاطبین خود گرفته است. در چنین شرایطی همه کسب و کارها ترجیح میدهند بتوانند نام و مشخصات خاصی را در مورد هر کدام از مشتریان در متن پیامک اضافه کنند. برای مثال تصور کنید این دو پیام برای یک مشتری ارسال شود:

 

متن شماره ۱: با سلام مهلت بیمه شما در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ به پایان میرسد، لطفا جهت تمدید بیمه نامه خود به دفتر بیمه مراجعه کنید. متن شماره۲: با سلام جناب آقای مهدی ذبیحی مهلت بیمه شما در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ به پایان میرسد، لطفا جهت تمدید بیمه نامه خود به دفتر بیمه مراجعه کنید. مطمانا متن شماره ۲ برای فردی که پیام را دریافت میکند جذابیت بیشتری دارد، چون متوجه میشود که دفتر بیمه برایش ارزش قائل شده و ترجیح داده به جای یک متن ساده و عمومی از درج نام استفاده کند. در دنیای تبلیغات امروز، تجربه مشتری در راس تمام امور قرار دارد و بزرگترین شرکت های تبلیغاتی از این متد برای بالا بردن درگیری کاربران ( ENGAGEMENT) و در نتیجه افزایش فروش هر کسب وکاری استفاده میکنند.

 

هر کسب و کاری باید با توجه به شناختی که از مشتریان خود دارد، اقدام به ایجاد پرسونا کند تا بتواند بر اساس سلایق ونیازهایی که برای هر پرسونا در نظر میگیرد، اقدام به تبلیغات در فضای آنلاین کند.

در ارسال پیامک با کلمات کلیدی میتوانید هر نوع فیلد اضافه مانند نام، پیشوند و پسوند، تاریخ، عدد و … را از طریق یک فایل اکسل در سامانه پیامکی کاپنل آپلود نموده و هنگام ارسال کلمات کلیدی از آنها استفاده کنید.

 

جهت مشاهده ویدیوی آموزش ارسال کلمات کلیدی اینجا کلیک کنید.

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.