این شیوه، برای ایجاد ارتباط قوی تر با مشتریان یک ابزار حیاتی است.
با سامانه پیامکی کاپنل همراه باشید تا با ویژگی های این نوع ارسال و نحوه ارسال آن با کاپنل آشنا شوید.
تصور کنید یک دفتر بیمه که هزاران مشتری و مراجعه کننده دارند، تصمیم به اطلاع رسانی در مورد یک موضوع مهم به مخاطبان خود گرفته است. در چنین شرایطی همه کسب و کارها ترجیح میدهند بتوانند نام و مشخصات خاصی را در مورد هر کدام از مشتریان در متن پیامک اضافه کنند. برای مثال تصور کنید این دو پیام برای یک مشتری ارسال شود:
پیام شماره 1:
پیام شماره 2:
مطماناً پیام شماره 2 برای فردی که پیام را دریافت میکند جذابیت بیشتری دارد، چون متوجه میشود که دفتر بیمه برایش ارزش قائل شده و ترجیح داده به جای یک متن ساده و عمومی از درج نام استفاده کند. در دنیای تبلیغات امروز، تجربه مشتری در راس تمام امور قرار دارد و بزرگترین شرکت های تبلیغاتی از این متد برای بالا بردن درگیری کاربران و در نتیجه افزایش فروش هر کسب وکاری استفاده میکنند.
هر کسب و کاری باید با توجه به شناختی که از مشتریان خود دارد، اقدام به ایجاد پرسونا کند تا بتواند بر اساس سلایق ونیازهایی که برای هر پرسونا در نظر میگیرد، اقدام به تبلیغات در فضای آنلاین کند.
در ارسال پیامک با کلمات کلیدی میتوانید هر نوع فیلد اضافه مانند: نام، پیشوند و پسوند، تاریخ، عدد، آدرس و … را از طریق یک فایل اکسل در سامانه پیامکی آپلود نموده و هنگام ارسال کلمات کلیدی از آنها استفاده کنید.