ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی (بدون نیاز به استفاده از سیم کارت شخصی)

آخرین نوشته ها :

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

خط خدماتی چیست؟

با استفاده از این قابلیت کاپنل، میتوانید به همه مخاطبانتان ، حتی کسانی که تبلیغاتشان بسته است، پیام اطلاع رسانی ارسال کنید.

ادامه مطلب »

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

همیشه قصد ما برای ارسال پیامک انبوه با موبایل و سیم کارت شخصی، ارسال
تبلیغات نیست ، مثلا شاید فقط بخواهیم به این دلیل که مخاطب شماره ما را دارد ، با سیم کارت خودمان ارسال انجام بدهیم.

این یک ویژگی مثبت است. چون مخاطب با دریافت پیام، معمولا شماره ما را ذخیره دارد و نام ما را مشاهده میکند.

برای دانستن دلیل غیرمجاز شدن ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی و دریافت راهکار جایگزین، همراه کاپنل باشید.

* چرا ارسال پیامک انبوه از سیم کارت شخصی غیرمجاز است؟

در حالت معمول ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی توسط مشترکین اپراتورها قابل فعال سازی و یا غیرفعال سازی میباشد .
در عین حال شاید تجربه کرده باشید که با وجودی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اید، برای شما از شماره‌های همراه ناشناسی تبلیغات ارسال می شود.
در واقع تبلیغاتی که شما پیش از این با وجود غیرفعال سازی تبلیغات سیم کارت خود دریافت می کرده اید، از طریق گزینه ارسال با سیم کارت پنل های پیامک انبوه بوده است.
از آنجا که ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به صورت اسپم و بدون اجازه مشترکین به لحاظ اخلاقی و قانونی صحیح نیست، مصوبه شماره ۲۱ شورای عالی فضای مجازی و مصوبه ۲۷۰-۳ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، پیامک انبوه تبلیغاتی را از از خطوط سیم کارت شخصی ممنوع و تخلف اعلام کرده است که این موضوع از طریق اپراتورهای همراه به اطلاع کلیه مشترکین رسیده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب ایسنا را در این خصوص از اینجا مطالعه کنید.

* تبعات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی چیست؟

همان طور که در بالا گفتیم، همه ی اپراتور های تلفن همراه ، این موضوع را که ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی غیرمجاز است، از طریق پیامک به همه ی مشترکین اعلام کرده اند.

از اینرو چنانچه شما با سیم کارت شخصی خود اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نمایید، سیم کارت شما مسدود میشود.

*راه رفع مسدودیت سیم کارت بعلت ارسال پیامک انبوه چیست؟

در صورتی که سیم کارت شما بدلیل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی مسدود شده است، با پشتیبانی اپراتور همراه خود تماس بگیرید. در دفعه ی اول، سیم کارت های مسدود شده با دادن تعهد کتبی رفع مسدودیت میشود.

* چه تعداد ارسال پیامک با سیم کارت شخصی ممنوع است؟

اصولا هر وقت اپراتور تلفن همراه متوجه بشود که تعداد پیامکهای ارسالی شما در طول روز، غیرمتعارف شده است، سیم کارت شما مسدود میشود.

لطفاً توجه داشته باشید که حتی ارسال ۵۰ تا ۱۰۰ پیامک در روز نیز می تواند موجب شناسایی سیم کارت شما به عنوان ارسال کننده پیامک انبوه و مسدود سازی آن بشود.
نکته قابل توجه و جالب قضیه این است است که بر اساس آخرین آمار رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور تا کنون ۳۵۲ هزار و ۱۳۴ سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده اند.

همه ما از دریافت پیام های اسپم به گوشی خودمان تجربه ناخوشایندی داریم.
تجربه نزدیک به یک دهه حضور کاپنل در زمینه پیامک انبوه نشان می‌دهد که ارسال پیامک انبوه باید هوشمندانه و بدون ایجاد مزاحمت برای مخاطب باشد.
مصوبه فوق به خوبی می تواند از ارسال ناخواسته پیام تبلیغاتی انبوه برای مشترکینی که تبلیغات خود را لغو کرده اند جلوگیری کند.

* من میخواهم با شماره شخصی خودم برای مخاطبانم پیامک بفرستم، راه حل چیست؟

ارسال پیامک انبوه با شماره اختصاصی سیم کارت با کاپنل kpanel

همیشه برای ارسال با سیم کارت، قصد ارسال اسپم و اذیت کردن مخاطب را نداشته باشیم. بلکه همانطور که در اول این مقاله بیان کردیم، ممکن است قصدمان فقط استفاده از مزیت شماره شخصی مان باشد.

کاپنل برای شما راهکار هایی دارد که بتوانید پیامک انبوه تبلیغاتی هوشمندانه و همچنین پیامک خدماتی اطلاع رسانی ارسال کنید.
اگر برای شما مهم است که به مخاطبان خود با شماره خودتان پیامک انبوه ارسال کنید، مثلاً چنانچه می خواهید مناسبت‌هایی نظیر عید نوروز را از شماره شخصی خودتان برای مخاطبان تان تبریک بگویید، برای شما راه حل ویژه و ارزانی داریم.

* راهکار کاپنل چیست؟

با خرید پنل پیامک انبوه کاپنل و فعالسازی یک خط اختصاصی دقیقا مشابه سیم کارت خود، میتوانید با حفظ شماره شخصی خودتان و همچنین رعایت قوانین، نسبت به ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی مشابه سیم کارت خود اقدام کنید.

با این کار، با وجودی که پیامک شما از طریق پنل پیامک انبوه کاپنل ارسال شده است، مخاطبان شما در صورت ذخیره داشتن شماره شما روی گوشی خود، پیامک را با نام شما مشاهده و دریافت میکنند.

* در آخر …

حالا که تا اینجا با ما همراه بودید، برایتان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم: 20% تخفیف برای خرید پنل پیامک انبوه کاپنل و  10% تخفیف برای خرید خط اختصاصی پیامک انبوه ، متناظر با شماره سیم کارت شما.

برای خرید و فعالسازی پنل پیامک انبوه کاپنل را با ۲۰% تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید و یا از کد تخفیف SIMCARD در صفحه ی خرید استفاده کنید.

فعال سازی پنل در چند دقیقه انجام می‌شود و پشتیبانی ۲۴ ساعته کاپنل به صورت تیکت، تلفن و گفتگوی آنلاین همراه شماست.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب کاپنل :

پیامک تسلیت محرم کاپنل

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

لینک کوتاه این صفحه:

https://kpanel.ir/?p=16740

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.