خط اختصاصی چیست؟

آخرین نوشته ها :

خط خدماتی چیست؟

با استفاده از این قابلیت کاپنل، میتوانید به همه مخاطبانتان ، حتی کسانی که تبلیغاتشان بسته است، پیام اطلاع رسانی ارسال کنید.

ادامه مطلب »

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

خط اختصاصی چیست؟

خط اختصاصی یکی از مهمترین واجبات یک پنل پیامک انبوه است. شما با داشتن خط اختصاصی میتوانید از مخاطبان خودتان پاسخ دریافت کنید ، پاسخ

ادامه مطلب »

خط اختصاصی یکی از مهمترین واجبات یک پنل پیامک انبوه است. شما با داشتن خط اختصاصی میتوانید از مخاطبان خودتان پاسخ دریافت کنید ، پاسخ های دریافتی را تحلیل کنید، بصورت خودکار با استفاده از سامانه به پیامهای دریافتی پاسخ بدهید و… .

با خط اختصاصی میتوانید نظرسنجی، مسابقه، قرعه کشی و… برگزار کنید .

خط اختصاصی میتواند صندوق شکایات و انتقادات شخصی شما باشد و بطور کلی پل ارتباطی موثر و همیشه در دسترسی برای کسب و کار یا خدمات شما باشد.

کاپنل روی تمام پنل های خود علاوه بر خطوط عمومی، بسته به نوع پنل، یک یا چند خط اختصاصی رایگان هم ارائه میکند و علاوه بر آن، خودتان هم میتوانید خط اختصاصی دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

در این نوشتار به چند مورد از سوالات و ابهامات کاربران در مورد خط اختصاصی پاسخ داده ایم.

مدت زمان تخمینی مطالعه: 2 دقیقه

 

خط اختصاصی یک شماره مختص به شما است که میتوانید با آن ، علاوه بر ارسال پیامک انبوه، دریافت پیامک هم داشته باشید.

مثلا خط 5000295746 یکی از خطوط اختصاصی کاپنل است. شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را به این شماره ارسال کنید!.

بله. در کاپنل پیامکهای دریافتی روی خط اختصاصی بصورت محرمانه و ویژه و فقط برای شما نمایش داده میشود.

پیامک های دریافتی در سامانه SMS و در بخش پیام های دریافتی قابل مشاهده است.

بله، اگر بخواهید میتوانید برای خط اختصاصی خودتان منشی ایجاد کنید تا با دریافت پیام، یک پاسخ خودکار به مخاطب بدهد.

بله. در صورت نیاز میتوانید با استفاده از انتقال دهنده ی سامانه تعیین کنید که پیامک های دریافتی خط اختصاصی برای موبایل شما هم ارسال شوند.

در حالت عادی، امکان این کار وجود ندارد و هزینه پیامکهای ارسالی به خطوط لیست سیاه به سامانه شما عودت میشود؛ ولی اگر بخواهید میتوانید بدون پرداخت هزینه اضافی و با تکمیل مدارک، خط اختصاصی خود را خدماتی کنید تا پیام های آن از بلک لیست عبور کند.

 

 

خیر، این کار تنها نیازمند تکمیل مدارک لازم مطابق فرم راهنمای خدماتی کردن خطوط میباشد.

بله، اگر در هر سامانه دیگری خط اختصاصی داشته اید، به راحتی قابل انتقال به کاپنل هست. کافی است برای این منظور، تیکت ارسال کنید.

بله، شما میتوانید با ارسال پیامک مربوطه به خط اختصاصی خودتان، صندوق دریافت پنل را چک کنید، ارسالی های خود را دریافت کنید، پیام تکی و انبوه بفرستید و اعتبار پنل خود را بررسی کنید.

برای این منظور باید در منوی خدمات هوشمند، امکان کنترل پنل از موبایل را ببینید.

بله. بسته به پنلی که خریداری کرده اید، یک یا چند خط اختصاصی رایگان، هدیه کاپنل به شماست که میتوانید برای خریداری آنها از بخش عملیات حساب، فعالسازی شماره اقدام کنید.

خیر، هیچ هزینه ای بابت دریافت پیامک روی خط اختصاصی دریافت نمیشود.

خیر، خط اختصاصی تعرفه متفاوتی با خطوط عمومی سامانه ندارد و بسته به اینکه با چه پیش شماره ای باشد، تعرفه رایج همان پیش شماره را خواهد داشت.

بله. برای این کار کافی است درخواست خود را در یک تیکت ارسال نمایید. 

بله. در کاپنل میتوانید با جستجوی شماره، هر شماره ای که مدنظر خودتان هست را خریداری و فعال کنید.

اینجا هستید:

آخرین مطالب کاپنل :

خط خدماتی چیست؟

با استفاده از این قابلیت کاپنل، میتوانید به همه مخاطبانتان ، حتی کسانی که تبلیغاتشان بسته است، پیام اطلاع رسانی ارسال کنید.

ادامه مطلب »

خط خدماتی چیست؟

با استفاده از این قابلیت کاپنل، میتوانید به همه مخاطبانتان ، حتی کسانی که تبلیغاتشان بسته است، پیام اطلاع رسانی ارسال کنید.

ادامه مطلب »