کاربرد پنل پیامکی در رستوران ها و فست فود ها، کافه ها و…

آخرین نوشته ها :

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

خط اختصاصی چیست؟

خط اختصاصی یکی از مهمترین واجبات یک پنل پیامک انبوه است. شما با داشتن خط اختصاصی میتوانید از مخاطبان خودتان پاسخ دریافت کنید ، پاسخ

ادامه مطلب »

با خلاقیت می توانید استفاده های بسیاری از پنل پیامکی کاپنل درجهت جذب و افزایش رضایت مشتریان رستوران داشته باشید.

مطلبی که هم اکنون می خوانید، از جمله کار هایی ست که می توانید با این پنل پیامکی انجام دهید.

در ادامه با کاپنل همراه باشید تا برخی از امکانات این پنل آشنا شوید.

کاربرد کاپنل در رستوران ها و فست فود ها و ...

تشکیل باشگاه مشتریان

با استفاده از این امکان پنل پیامکی کاپنل، شما قادر خواهید بود که هرگونه اطلاعات از قبیل نام، سن، تاریخ تولد، نشانی و … را از مشتری خود دریافت کنید.

مثلا مشتری “عبارت کلیدی (عدد یا حرف)” + “اطلاعات درخواست شده شما” را به شماره اختصاصی کاپنلی شما میفرستد.

اطلاعات مشتریان به چه دردی میخورد؟

با داشتن تاریخ تولد می توانید ضمن تبریک سالروز مشتری خود، تخفیفی برای تولد مشتری خود در نظر بگیرید.

به این صورت که با ارسال پیام تبریک که کاپنل به صورت خودکار هر سال برای مشتریان شما ارسال میکند، میتوانید آنها را غافلگیر کنید!

«تولدتان مبارک، به مناسبت زادروز تولدتان X درصد تخفیف به شما تعلق گرفته است.»

این کار اقدامی مناسب در زمینه رضایت مشتریان و مشتری مداری است.

موجب جذب بیشتر مشتری وتبدیل مشتری شما به مشتری وفادار خواهد بود.

مدیریت مشتریان - crm- کاپنل

برگزاری نظر سنجی

یکی از بهترین ابزارهای حفظ مشتریان و مشتری مداری، برگزاری نظرسنجی است.
خیلی خوب است که میزان  رضایت مشتریان رستوران یا فست فود خود را بدانید.

مثلا بازخورد مشتریان در مورد کیفیت غذا، نوع برخورد پرسنل، زمان آماده شدن غذا و … را دریافت کنید.

سیستم نظرسنجی پیامکی کاپنل در این زمینه با آسان کردن برگزاری نظرسنجی و ارائه نمودار و خروجی  همراه شماست.
روی منو ها، روی ظروف غذا، جعبه های فست فود و… با درج نظرسنجی با استفاده از شماره پنل پیامکی اختصاصی شما ، می توان از مشتری خواست که به کیفیت غذا و عملکرد پسنل امتیاز بدهد و یا پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره اختصاصی شما در کاپنل پیامک نماید.

کاپنل در این زمینه تجریه چند ساله دارد.بر همین اساس، استفاده از این روش را برای مدیریت مشتریان و دریافت فیدبک از آنها به شما مدیران محترم رستوران و فست فود توصیه میکنیم.

سایر استفاده ها پنل پیامکی کاپنل

  1. ارسال پیام های تبلیغاتی از روی نقشه، اصناف، کد پستی، ایرانسل منطقه ای، همراه اول منطقه ای، دکل ایرانسل، سن و جنسیت و …
  2. با استفاده از شماره جمع آوری شده توسط منشی های عضویت پنل پیامکی کاپنل و با داشتن اطلاعات مشتریان، می توان به جامع خاصی که خواستار دریافت اخبار مجموعه هستند
    با هزنیه پایین تر ارسال کرد که نتیجه مطلوب تری نیز به همراه خواهد داشت.مشتری را جذب کنید

 

هم اکنون کاپنل متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینجا هستید:

آخرین مطالب کاپنل :

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

خط اختصاصی چیست؟

خط اختصاصی یکی از مهمترین واجبات یک پنل پیامک انبوه است. شما با داشتن خط اختصاصی میتوانید از مخاطبان خودتان پاسخ دریافت کنید ، پاسخ

ادامه مطلب »

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

خط اختصاصی چیست؟

خط اختصاصی یکی از مهمترین واجبات یک پنل پیامک انبوه است. شما با داشتن خط اختصاصی میتوانید از مخاطبان خودتان پاسخ دریافت کنید ، پاسخ

ادامه مطلب »