شرایط استفاده از خدمات

آخرین نوشته ها :

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

خط خدماتی چیست؟

با استفاده از این قابلیت کاپنل، میتوانید به همه مخاطبانتان ، حتی کسانی که تبلیغاتشان بسته است، پیام اطلاع رسانی ارسال کنید.

ادامه مطلب »

کاربرد سامانه پیامک در بیمه + تخفیف ویژه پنل SMS برای دفاتر بیمه

در این نوشته به برخی از کاربردهای پنل پیامک انبوه در دفاتر بیمه اشاره کرده ایم و تخفیفی ویژه برای مشتریان نماینده بیمه داریم. دنیایی از امکانات در اختیار شماست. از ارسال پیام صوتی تا برگزاری نظرسنجی و مسابقه.

ادامه مطلب »

کاربر گرامي، قبل از استفاده لازم است شرايط زير را مطالعه و تائيد نمائيد،این شرایط و ضوابط برای کلیه قسمت های سایت یکسان می باشد :

ارسال كننده موظف به رعايت ضوابط ،استانداردها و دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي شركت ارتباطات سيار مي باشد .

شما موظف به رعايت قوانين دولت الكترونيك از قبيل قوانين امنيتي اينترنت ، قوانين امنيتي سيستم هاي اطلاعاتي كامپيوتر PRC و قوانين محرمانگي اينترنت مي باشيد .

نبايد نسبت به ارسال پيام هاي تجاري نا خواسته بدون رضايت قبلي كاربران انتهائي اقدام كند، و مسئوليت ارسال هرگونه پيام تجاري براي كاربران بدون رضايت قبلي آنها به عهده صاحب خط مي باشد.

در ارسال پيام هاي تجاري نبايد از Header هاي فريبنده جهت مخفي نمودن هويت فرستنده استفاده نمائيد .
و همچنين نبايد از عناوين موضوعي اشتباه يا گمراه كننده استفاده شود.

چنانچه قانون براي فرستندگان پيام هاي نا خواسته در صورت عدم رضايت گيرندگان جريمه هاي پيش بيني نمايد صاحب خط متعهد به پرداخت جريمه ها در صورت نقص قانون ميباشد.

شما متعهد مي باشيد كليه قوانين مصوبه كه ممكن است در آينده براي ارسال پيام هاي ناخواسته وضع گردد اجرا نمايد.

براي پيام هاي ناخواسته چنانچه كاربر دريافت كننده متحمل پرداخت شارژ ( Receiving Party pays ) شود ، شما متعهد به جبران آن مي باشيد.

مسئوليت آثار سوء ناشي از ارسال پيام هاي خريدار براي مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاه هاي بازرسي و نظارتي ، به عهده صاحب خط مي باشد.

ردو بدل شدن VOIP براي كليه فراهم كنندگان سرويس ممنوع بوده و مسئوليت هاي قانوني بعهده صاحب خط مي باشد.

کاپنل (کامل پیامک) وظيفه ارسال درخواست به مخابرات را به عهده دارد  و براي هر پيام ارسالي كد رهگيري خاص كه از طرف مخابرات ارسال مي شود را به پيام شما اختصاص مي دهد. لذا مسئوليت ارسال شدن پيام بعد از رسيدن به مخابرات ودريافت كد رهگيري ، از عهده اين مركز خارج و در اختيار مخابرات مي باشد.

کاپنل (کامل پیامک) حق دارد در صورت لزوم و يا بنا به در خواست مراجع قانوني وبازرسي مطابق ضوابط آشكار نمودن پيام ها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به كاربران اقدام نمايد.

در صورت تغيير در قيمت تعرفه ها از طرف اپراتور سوم مخابرات اين تغييرات براي صاحب خط اعمال مي گردد.

محتواي پيام ارسالي مي بايست با هر يك از اصول پنج گانه زير مطابقت داشته باشد.

  • با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

  • باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.

  • مخل نظم و آرامش حاكم بر جامعه نباشد

  • به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.

  • با سياستهاي فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد.

ارسال هرگونه پیامک نظیر شکایت ، پزشکی ، جوک ، دریافت اطلاعات اشخاص ، پیامکهای مرتبط با تبلیغ سفرهای خارجی ،  پیامک از جانب اپراتورها (ایرانسل ، همراه اول … ) ، برنده شدن جایزه (سیم کارت ، کارت شارژ ، خودرو و …) ، پیامک سرِکاری و بی محتوا ، شوخی و ارسال سیاسی ، ارسال هرگونه پیامک ناشناس ( مشخصات فرستنده در متن پیامک ذکر نشده باشد ) ، ارسال مشخصات و … ممنوع میباشد.

مدارک مورد نیاز : اسکن کارت ملی یا شناسنامه که کد ملی داشته باشد الزامی میباشد و در غیر اینصورت از ارائه خدمات معذور میباشیم .

 

شرایط استفاده از خدمات کاپنل (کامل پیامک) ممکن است به روز شوند، استفاده کننده متعهد میشود همواره این صفحه را کنترل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب کاپنل :

پیامک تسلیت محرم کاپنل

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

پیامک تسلیت محرم

پیامک و اس ام اس های ماه محرم و عزاداری امام حسین را در این بخش سایت کاپنل آماده کرده ایم و می توانید این متن های تسلیت را در ماه محرم برای دوستان خود بفرستید.

ادامه مطلب »

لینک کوتاه این صفحه:

https://kpanel.ir/?p=2330

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.