قوانین کاپنل

قوانین و مقررات سایت کاپنل

به کاپنل خوش آمدید!
ضمن سپاس و خوش آمد گویی از شما مشترک گرامی جهت انتخاب کاپنل برای خرید پنل پیامکی موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین استفاده از خدمات پیامکی کاپنل جلب می نماییم:

.در صورت وجود هر گونه سوال پیش از خرید خدمات و محصولات ما خواهشمندیم از طریق گفتگوی آنلاین، تیکت و یا از بخش تماس با ما با کارشناسان کاپنل تماس حاصل فرمایید.

خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
درصورتی‌که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
مشترک همواره می تواند با پرداخت مابه التفاوت ، سطح پنل خود را ارتقاع دهید.

—————————————————————-

مدارک مورد نیاز برای دریافت پنل

  * مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی :
 تصویر کارت ملی صاحب پنل
قبض تلفن‌همراه یا تلفن ثابت و یا سند تلفن یا تلفن‌همراه صاحب پنل
مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی:
 تصویر کارت ملی مدیرعامل
کپی قبض تلفن همراه مدیرعامل و یا تلفن ثابت شرکتآخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

  * مدارک مورد نیاز برای سازمان ها و ارگان های دولتی :
نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
مدرک مربوط به سازمان مربوطه

—————————————————————-

قوانین و مقررات ارسال پیامک

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالي شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ می باشد  و از آنجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد اینچنین طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و هیچ وجهی به کاربر عودت داده نمي گردد.

1- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها (همراه اول و

ایرانسل) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد. 

2- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی، پیراپزشکی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، ترک اعتیاد و … بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور.

3- ارائه تسهیلات و وام های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز.

4- هرگونه پیامک که با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت داشته باشد.

5- پیامک هایی که باعث تشويش اذهان عمومي گردد و به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب رساند.

6- پیامک هایی که با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت داشته باشد. 

7-  ارسال پيامک هاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده …. شده ايد و …

8- ارسال هرگونه پيامک از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و…

9- تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالاهايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

10- به دليل فيلترينگ شديد مخابرات، کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه، يک بار به صورت تست، متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها، اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

11- ارسال پیامک با محتوای فروش “زمین” در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، می بایست در متن پیامک، شماره ثابت ذکر گردد.

—————————————————————-

بهتر است بدانید:

  * روزانه بیش از 3 پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد.

  * تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد.

  * در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.

—————————————————————-

رعایت موارد امنیتی:

 1- بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید!
2- رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید. 
3- از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند : تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و …) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .
4- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.
5- پس از اتمام کار با سامانه، حتما از طریق گزینه خروج، به صورت کامل از سامانه خارج شوید.
6- در بخش خدمات هوشمند و در قسمت هشدار دهنده، می توانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید.

—————————————————————-

نکات مورد توجه نمایندگان: 

1- تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.
2- مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران، از وظایف مهم نمایندگان می باشد.

—————————————————————-

پذیرش موارد فوق در هنگام ثبت نام و رعایت آن در هنگام استفاده از سامانه بر تمام کاربران و نمایندگان ضروري می باشد

و در صورت عدم رعایت آن، تمامي مسئوليت متوجه خود فرد خواهد بود. 

……………

اطلاعیه ارسال پیامک تست:

همیشه قبل از ارسال پیامک انبوه، یک پیامک تستی به خطوط همراه اول و ایرانسل از همان سرشماره ارسال نمایید؛ درغیر این صورت مسئولیت نرسیدن پیامک های ارسالی برعهده ارسال کننده خواهد بود.

 

ضمنا پیامک های ارسالی این سامانه تحت کنترل دقیق هستند؛ ارسال هرگونه پیامک غیرمتعارف، نظیر شکایت، پزشکی، جوک، برنده شدن جایزه (هر نوعی؛ طرح هزاران لبخند یا از سوی اپراتورها و …) و دریافت اطلاعات بانکی یا مشخصات اشخاص، ارسال پیامک سیاسی (با مجوز یا بدون مجوز)، هرگونه پیامک غیراخلاقی و … ممنوع می باشد.

……………

اطلاعیه بازگشت پیامک های ارسال نشده:

به استحضار می رساند، با توجه به حجم بالای ارسال پیامک، اعتبار پیامک های ارسال نشده (شماره های بلک لیست) از ۳۰ دقیقه تا حداکثر یک ساعت و نیم بعد از ارسال به صورت خودکار بازگشت داده شده و جزئیات آن در قسمت گزارشات ارسال و همچنین گزارشات مالی قابل مشاهده است.

ضمنا ارسال هایی که تا زمان فوق الذکر بازگشتی آن به صورت خودکار محاسبه نشده و هزینه آن عودت نگردیده است، تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ارسال، میزان آن مشخص و اعتبار آن به صورت سیستمی بازگشت داده خواهد شد.

در صورتی که تا زمان فوق الذکر بازگشت اعتبار انجام نشده بود، خواهشمند است از طریق تیکت پشتیبانی اعلام فرمایید. شایان ذکر است اختلال در ارائه دلیوری از سمت اپراتورها بوده و واحد فنی تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا دراین مواقع، دلیوری ها را تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ارسال مشخص کرده و اعتبار پیامک های ارسال نشده را به صورت سیستمی عودت نماید.

……………

اطلاعیه لیست سیاه مخابراتی:

جهت خارج شدن از لیست سیاه مخابرات (همراه اول) کافیست عدد ۲ را به ۸۹۹۹ ارسال نموده و یا با شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل نمایید.
جهت خروج از لیست سیاه ایرانسل نیز عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال نمایید.

برای آشنایی با جرایم اینترنتی ، همچنین درک بهتر قوانین ارسال پیامک، به این  لینک مراجعه کنید.

درخواست مشاوره خرید

فروش در کاپنل پایان یک معامله نیست، آغاز یک دوستی بی پایان است.

مرحله 1 از 2 - کپچا

  • برای ثبت درخواست مشاوره، ابتدا تیک بالا را بزنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید تا بتوانید مشخصات خود را ثبت کنید.