مشاوره تلفنی رایگان
اطلاعات تماس خود را وارد فرمایید.

سامانه پیام کوتاه کاپنل

کامل ترین ارائه دهنده پنل های اس ام اس و خدمات ارزش افزوده پیامک تبلیغاتی و خدماتی

 

کاربرد پیامک در مراکز آموزشی

از پنل پیام کوتاه چه استفاده هایی برای مدیریت بهتر مراکز آموزشی، دانشگاه ها، مدارس و دیگر مراکز علمی و پژوهشی میتوانیم بکنیم؟

 

در این مقاله تجربه شیرین مدیر یک مرکز آموزشی از استفاده از سامانه پیامکی کاپنل برای مدیریت مرکز را برایتان آورده ایم. امید است تجربه های جناب آقای اکبری مطلق برای شما منبع الهام در استفاده از پنل پیامک انبوه برای مدیریت امور اطلاع رسانی و تبلیغات مرکز آموزشی باشد.

محمد اکبری مطلق ، مسئول محترم مرکز آموزشی یاس از تجربیات خودشان میگویند:

 

آشنایی من با کاپنل کاملا اتفاقی بود، حوالی نیمه اردیبهشت سال 94 شدیدا دغدغه اطلاع رسانی کلاس های متنوع تابستانی مرکز یاس را داشتم، اطلاع رسانی از طریق روزنامه و تراکت اولین گزینه های من و همکارانم بود.

مطلب یکی از همکاران کاپنل در اینستاگرام نظرم را جلب کرد: مدیریت همه کارهای اطلاع رسانی شما با پنل پیامکی کاپنل؟!

 

یعنی چقدر میتونست فاز تبلیغاتی داشته باشه این حرف و چقدر احتمال داشت واقعا فشارهای اطلاع رسانی من رو کم بکنه؟

 

مذاکره من با کاپنل شروع شد. همون روز نسخه سه روزه آزمایشی کاپنل رو فعال کردم ، یکی از همکاران ما دید خوبی به خرید سامانه نداشت، به بنده میگفت آقای اکبری، به جای دادن هزینه برای خرید این سامانه ها، میتونیم پول بدیم برامون پیامک بفرستن، هزینه جدا نمیدیم اینجوری!

نکته جالبی بود! اصلا چرا باید پول میدادیم برای سامانه؟  همون لحظه از پشتیبانی آنلاین کاپنل سوال کردم،  جواب خوبی گرفتم که همکارم هم قانع شد. به من گفتند:

  1.  وقتی پنل پیامکی کاپنل رو برای خودمون تهیه کنیم، اولا در یک ارسال ساده میتونیم بفهمیم به چند درصد از کسانی که قرار بوده پیام رو بگیرند پیام مون تحویل شده ، و چند نفر پیام ما رو نگرفته اند و یک فیدبک از وضعیت پیام مون داشته باشیم
  2. وقتی پنل متعلق به خودمان هست، هزینه پیام هایی که به دلیل بلک لیست بودن (یعنی مخاطب پیام های تبلیغاتی خود را لغو کرده است) تحویل نشده است، به حساب خودمان در پنل برگشت میکند.
  3. امکانات پیشرفته کاپنل میتونه مهم ترین دلیل برای پرداخت هزینه باشه.

 

امکانات پیشرفته کاپنل؟ اصلا همون چیزی بود که ما قرار بود بخاطرش سامانه بگیریم. قرار بود مسئولیت اطلاع رسانی های خودمون رو به کاپنل واگذار کنیم. حالا بعد از چهار سال نتیجه این کار به این صورت هست:

 

  • شماره اختصاصی، پل ارتباطی ما ، دانش آموزان و والدین: در ابتدای کار شماره رایگان 14 رقمی کاپنل رو استفاده میکردیم. البته 2 سال هست که شماره 8 رقمی خودمون رو خریداری کرده ایم که حفظ کردنش خیلی راحت تره. انتقادات، پیشنهادات و نظرات مختلف دانش آموزان و والدین بصورت مستقیم توسط من بررسی میشن.
  • منشی عضویت و دریافت شماره متقاضیان:  هر شخصی که فکر میکنه ممکنه روزی خودش یا اطرافیانش به کلاسهای ما نیاز داشته باشه، میتونه عدد 333 رو به شماره اختصاصی کاپنل ما بفرسته، اطلاع رسانی های لازم رو به لیست متقاضیانی که منشی عضویت  کاپنل بصورت خودکار با دریافت عدد 333 برامون تهیه کرده انجام میدیم.
  • برنامه کلاسی خودکار: قبل از کاپنل، همواره روی میز من و همکارانم تعداد زیادی برنامه کلاسی کاغذی وجود داشت، کاری که اکنون کرده ایم استفاده از پاسخگوی خودکار سامانه هست. متقاضیان ما عنوان کلاس مربوطه را به شماره اختصاصی میفرستند و سامانه بصورت خودکار در جواب ساعات تشکیل کلاس ها رو در جواب میفرسته.
  • دسته بندی متقاضیان:  در صورت تشکیل کلاسهای فوق العاده که استاد خاصی رو دعوت کردیم، بجای ارسال پیام عمومی، میتونیم فقط به علافه مندان اون رشته خاص پیام اطلاع رسانی بفرستیم و مطمئن باشیم پیام مون چون اطلاع رسانی هست حتما به دست مخاطب میرسه.

 

 

امیدواریم تجربیات آقای اکبری مطلق توانسته باشد الهام گر شما برای مدیریت بهتر مجموعه آموزشی با استفاده از پنل پیام کوتاه باشد. در صورت وجود هرگونه سوال پشتیبان آنلاین و تلفنی کاپنل در خدمت شماست.

 

 

جهت دریافت کد تخفیف 10 درصدی ویژه مراکز آموزشی با شماره 91002077-056 تماس بگیرید، یا درخواست تماس رایگان بدهید و یا از طریق ایمیل با ما مکاتبه بفرمایید.
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Template Design:Dima Group